About Me

My photo
perjalanan sejauh mana sekalipun, ia bermula dari satu langkah yang pertama. untuk berubah menjadi seorang muslim yg berkualiti dan bukan angka-angka kosong, mulakan langkah anda dari sekarang. jangan bertangguh. anda tidak akan tahu sampai bila anda akan diberi masa didunia ini. Al-munthalak.. [Abu Bakr]

Tuesday, December 14, 2010

HtmL owh HtmL~!!!


adoilah... setelah hampir 5jam bergelut dgn blog nie... hampir putus asa aku dlm usaha utk memasukkan link FLICKR aku dlm blog nie... hoh! semua size x kena..adjust...adjust..errmm..hurmmmm..owhhh...ooooooo~
urghhhhhhh!!!! HTML code! ape tuh!! dah berzaman dah aku lupekan beliau!! hahaha!

ohoo..camne ni?? xpe² berkat ketajaman minda aku ni..rase² leyh ingt lg kot fungsi dia... bergelut..berpeluh.. fuhh..akhirnya siap..n dpt gak aku masukkan link tuh~!..

aku mmg pandai! sape lg nk puji kalau x diri sndiri~TOL x?? ngeeee ^_^
so selamat memview link FLICKR tu ye!

No comments: