About Me

My photo
perjalanan sejauh mana sekalipun, ia bermula dari satu langkah yang pertama. untuk berubah menjadi seorang muslim yg berkualiti dan bukan angka-angka kosong, mulakan langkah anda dari sekarang. jangan bertangguh. anda tidak akan tahu sampai bila anda akan diberi masa didunia ini. Al-munthalak.. [Abu Bakr]

Tuesday, November 9, 2010

Wahai Tuhan ku x layak masuk SyurgaMu~

Mendapat Link dr seseorg yg tidak dikenali mmbuat aku terkesima seketika... betapa kerdil dan lemah diri aku jika mndapat musibah... Syukur alhamdulillah aku dilahirkan dibumi Malaysia yg penuh dgn ketenteraman dan jauh dr bencana alam yg dasyhat... tp sejenak jugak mmbuat aku terkilan dgn sikap manusia yg suka bermusuhan sesama sndiri..mencipta sengketa dihati masing²~!

Kat sini aku sertakan link yg aku terima baru td..Letusan Gunung Merapi, Indonesia..

kepada yg agak malas nk bukak link tuh..aku sertakan beberapa keping gmbr yg aku amik dr website tersebut...















Salam Takziah juga diucapkan kepada mangsa² banjir di kawasan utara dan timur Tanah air~

No comments: