About Me

My photo
perjalanan sejauh mana sekalipun, ia bermula dari satu langkah yang pertama. untuk berubah menjadi seorang muslim yg berkualiti dan bukan angka-angka kosong, mulakan langkah anda dari sekarang. jangan bertangguh. anda tidak akan tahu sampai bila anda akan diberi masa didunia ini. Al-munthalak.. [Abu Bakr]

Wednesday, April 13, 2011

owh Sugar Glider

 
Sugar Glider yg sgt Chomelll...tggu 1 hari saya pasti memiliki kamuu~!
semalam aku n enSuami pergi Pandan Uptown..singgah gerai Pets..diorg ade jual sugar glider.. sgt chomel ok...berpeluanglah jugak utk pegang² n belai² bulu dia yg lembut tu~!... (yg aku pegang ni kepunyaan tuan punya kedai) sgt jinak dan chomel...huhuhu~! bile tnya harga..terkedu kejap...RM 300.00..!

huh~! sgt mahal..tapi xpe..nnti aku kumpul duit..1 day msti aku dpt memiliki kau wahai sugar glider.. risik punya risik kt internet jumpe information kt blog andaQ~ yg juga merupakan seorg photographer...

sape yg mmpunyai minat cam aku nie..leyh risik² blog andaQ.. 

gambar dibawah kredit to andaQ~!


No comments: